Hoe ik de luiers was
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe ik de luiers was
In Engeland heb ik 2 wasnetten aangeschaft, net grote behawaszakken zeg maar, die hang ik in de lueiremmer.
Mik de vieze luiers daarin en dan doe ik hem open in de wasmachine, wassen en ophangen en klaar ben ik.
Tot nu toe doe ik eerst de luiers met een spoelprogramma en dan de rest van de was erbij maar ga het morgen zonder proberen en dat dan wel af en toe doen denk ik.
Oh en geen wasverzachter en maar heel weinig wasmiddel.
Mik de vieze luiers daarin en dan doe ik hem open in de wasmachine, wassen en ophangen en klaar ben ik.
Tot nu toe doe ik eerst de luiers met een spoelprogramma en dan de rest van de was erbij maar ga het morgen zonder proberen en dat dan wel af en toe doen denk ik.
Oh en geen wasverzachter en maar heel weinig wasmiddel.
Re: Hoe ik de luiers was
Ik gooi ze vaak in een emmer met een beetje Biotex (ruikt ook ze lekker) en dan doe ik ze in de wasmachine. Soms met voorspoelen, maar alleen als het een vieze poepboel is geworden. Ik was ze op 40 graden met gewoon wasmiddel en gebruik inderdaad geen wasverzachter. Meestal hang ik ze te drogen en een enkele keer doe ik ze in de droger.
Als er er vlekken inzitten die er niet na 1 wasbeurt uit zijn, doe ik wat (nep)Vanish erbij.
Als er er vlekken inzitten die er niet na 1 wasbeurt uit zijn, doe ik wat (nep)Vanish erbij.
Jootje- Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-11-09
Je bedoeld losse Biotex in de luieremmer? Dat klinkt wel fris inderdaad.
Heb nu de luiers meegewassen zonder voorspoelen en dat ging prima maar was ook geen poepboel
Heb nu de luiers meegewassen zonder voorspoelen en dat ging prima maar was ook geen poepboel
De eerste emmer luiers die ik ging wassen vergeet ik niet snel, wat een lucht zeg! Vanaf toen dus inderdaad biotex onderin met een beetje water. Helpt enorm goed tegen de urine lucht. Verder week in nooit in, ze gaan gewoon op 40 graden met ariel voor de koude was. Ik kan niet anders zeggen dan; stralend resultaat! Ik heb zitten denken over die wasnetten, maar eigenlijk gaat het tot op heden wel goed zo. Wel moet er echt een luieremmer bij merk ik!
Mariska- Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-12-09
Hier valt de stank reuze mee eigenlijk.
Was om de dag en de luiers zitten in zo'n zak en gaat eigenlijk prima.
Bedoel ruikt natuurlijk niet naar parfum maar komt in ieder geval niet door de emmer heen, voorlopig prima.
Voor de babykamer wil ik wel van die zakken ipv luieremmer maar goed die staan inmiddels op de lijst
Was om de dag en de luiers zitten in zo'n zak en gaat eigenlijk prima.
Bedoel ruikt natuurlijk niet naar parfum maar komt in ieder geval niet door de emmer heen, voorlopig prima.
Voor de babykamer wil ik wel van die zakken ipv luieremmer maar goed die staan inmiddels op de lijst
Hier een luieremmer op de slaapkamer. Geen probleem met geurtjes.
Poep schud ik uit boven de wc.
Ik was op 60eco met gewone witwasmiddel en wordt prima schoon.
Helaas wel wat diaree kleur is sommige inleggers achtergebleven.
Soms wat azijn in het wasverzachter bakje. Haalt de laatste zeepresten weg.
Poep schud ik uit boven de wc.
Ik was op 60eco met gewone witwasmiddel en wordt prima schoon.
Helaas wel wat diaree kleur is sommige inleggers achtergebleven.
Soms wat azijn in het wasverzachter bakje. Haalt de laatste zeepresten weg.
EAB- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 04-12-09
In mijn luier emmer heb ik de vieze poep pampers (die gebruik ik snachts nog) en inlegdoekjes met poep gooi ik daar ook in dus moest ik een andere plek bedenken waar ik de vieze luiers in stop, daarom gooi ik ze nu gelijk in de was machine en de inleggers doe ik in zo'n bh waszakje omdat ik er nog niet zo veel heb was ik elke dag en ik was ze met neutral waspoeder dat adviseerde ze maar daarlijk ga ik toch weer over op gewoon wasmiddel wand hier op het forum hebben jullie verteld dat het niks uitmaakt.
Maar als ik wat meer luiers heb ga ik ook mo de dag wassen en dan koop ik er een grote luieremmer bij en een wet bag lijkt me ook geweldig.
Maar als ik wat meer luiers heb ga ik ook mo de dag wassen en dan koop ik er een grote luieremmer bij en een wet bag lijkt me ook geweldig.
Elma- Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 08-01-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hydrofiel luiers
» Voorgevormde luiers
» Diverse luiers te koop
» Gezocht Blueberry luiers en overbroekjes.
» BABYBUM - webwinkel met wasbare luiers en toebehoren voor je kindje
» Voorgevormde luiers
» Diverse luiers te koop
» Gezocht Blueberry luiers en overbroekjes.
» BABYBUM - webwinkel met wasbare luiers en toebehoren voor je kindje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: