Wasbare luiers forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes

2 plaatsers

Ga naar beneden

GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes  Empty GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes

Bericht  GuzoBaby zo aug 01, 2010 12:36 am

Hallo

Wij zijn de ouders van Zoé, Gust en Renée. Gust (2) en Renée (°mei 2010) dragen beiden wasbare luiertjes.
Omdat we zo overtuigd zijn van ecologisch luieren hebben we begin 2010 een webwinkeltje gestart.
Mag ik hier even reklame maken voor onze webwinkel? We verkopen Tots Bots, bambinex en Itti Bitti

www.guzobaby.be

Alvast bedankt! Very Happy


Laatst aangepast door GuzoBaby op wo feb 08, 2012 8:56 am; in totaal 1 keer bewerkt

GuzoBaby

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes  Empty Re: GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes

Bericht  Esther wo aug 04, 2010 11:13 am

He wat goed dat je een webwinkel bent gestart.
Zie dat je ook Itti Bitti verkoopt, komen de nieuwe Tutto's ook in het assortiment?
Esther
Esther
Admin

Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 22-11-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : IJmuiden

https://wasbareluiers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes  Empty Re: GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes

Bericht  GuzoBaby wo feb 08, 2012 9:03 am

Hoi iedereen!

Ik wil even laten weten dat mijn webshop www.guzobaby.be een complete make-over kreeg! Smile

Een nieuwe frisse lay-out, uitgebreide navigatie- en zoekfunctie, mogelijkheid om producten te vergelijken, meerdere betaalmogelijkheden, persoonlijke geboortelijsten enz... Je ziet het al, ik ben heel erg trots om de nieuwe webshop voor te stellen

Ga hem snel ontdekken en laat me weten wat je ervan vindt!

Om onze tweede verjaardag én onze nieuwe webshop te vieren betaal je geen verzendkosten voor elke bestelling die geplaatst wordt tussen 8 februari en 29 februari 2012! (enkel in België) Kies voor 'afhalen' in je winkelwagentje


GuzoBaby

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes  Empty Re: GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum