GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes
Hallo
Wij zijn de ouders van Zoé, Gust en Renée. Gust (2) en Renée (°mei 2010) dragen beiden wasbare luiertjes.
Omdat we zo overtuigd zijn van ecologisch luieren hebben we begin 2010 een webwinkeltje gestart.
Mag ik hier even reklame maken voor onze webwinkel? We verkopen Tots Bots, bambinex en Itti Bitti
www.guzobaby.be
Alvast bedankt!
Wij zijn de ouders van Zoé, Gust en Renée. Gust (2) en Renée (°mei 2010) dragen beiden wasbare luiertjes.
Omdat we zo overtuigd zijn van ecologisch luieren hebben we begin 2010 een webwinkeltje gestart.
Mag ik hier even reklame maken voor onze webwinkel? We verkopen Tots Bots, bambinex en Itti Bitti
www.guzobaby.be
Alvast bedankt!
Laatst aangepast door GuzoBaby op wo feb 08, 2012 8:56 am; in totaal 1 keer bewerkt
GuzoBaby- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-08-10
Re: GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes
He wat goed dat je een webwinkel bent gestart.
Zie dat je ook Itti Bitti verkoopt, komen de nieuwe Tutto's ook in het assortiment?
Zie dat je ook Itti Bitti verkoopt, komen de nieuwe Tutto's ook in het assortiment?
Re: GUZO Baby: webwinkel wasbare luiertjes
Hoi iedereen!
Ik wil even laten weten dat mijn webshop www.guzobaby.be een complete make-over kreeg!
Een nieuwe frisse lay-out, uitgebreide navigatie- en zoekfunctie, mogelijkheid om producten te vergelijken, meerdere betaalmogelijkheden, persoonlijke geboortelijsten enz... Je ziet het al, ik ben heel erg trots om de nieuwe webshop voor te stellen
Ga hem snel ontdekken en laat me weten wat je ervan vindt!
Om onze tweede verjaardag én onze nieuwe webshop te vieren betaal je geen verzendkosten voor elke bestelling die geplaatst wordt tussen 8 februari en 29 februari 2012! (enkel in België) Kies voor 'afhalen' in je winkelwagentje
Ik wil even laten weten dat mijn webshop www.guzobaby.be een complete make-over kreeg!
Een nieuwe frisse lay-out, uitgebreide navigatie- en zoekfunctie, mogelijkheid om producten te vergelijken, meerdere betaalmogelijkheden, persoonlijke geboortelijsten enz... Je ziet het al, ik ben heel erg trots om de nieuwe webshop voor te stellen
Ga hem snel ontdekken en laat me weten wat je ervan vindt!
Om onze tweede verjaardag én onze nieuwe webshop te vieren betaal je geen verzendkosten voor elke bestelling die geplaatst wordt tussen 8 februari en 29 februari 2012! (enkel in België) Kies voor 'afhalen' in je winkelwagentje
GuzoBaby- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-08-10
Soortgelijke onderwerpen
» BABYBUM - webwinkel met wasbare luiers en toebehoren voor je kindje
» Luiertjes voor 5-11 kilo.
» Wasbare billendoekjes
» Record poging wasbare luier verchonen!
» Modern Baby Pop in nappy Bamboo
» Luiertjes voor 5-11 kilo.
» Wasbare billendoekjes
» Record poging wasbare luier verchonen!
» Modern Baby Pop in nappy Bamboo
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: